سبد خرید

تیغه کرکره برقی ۴ پل

دسته بندی

تیغه کرکره برقی ۴ پل یا تیغه اکرول را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین تیغه های صنعت کرکره معرفی کرد. و بر اساس همین رضایت شاهد فروش بالای این تیغه در صنعت کرکره برقی هستیم. این تیغه از مواد کاملا دسته اول ساخته شده است و همین امر باعث بی صدایی کرکره در حین باز و بسته شدن را دارد. کیفیت بالا، استحکام بالا، کیفیت رنگ منحصر به فرد، قدرت ایج بالا از ویژگی های تیغه اکرول می باشد. رنگ این تیغه از نوع الکترواستاتیکی میباشد و در دو نوع تک پل و دو پل عرضه می گردد. که نوع تک پل دارای وزن بالاتری نسبت به دوپل می باشد.

توصیه این مجموعه به شما نصابان و مصرف کنندگان محترم این می باشد که با توجه به موقعیت مورد نظر بهترین تیغه را انتخاب فرمایید. بسته به موقعیت جغرافیایی و محل مورد نظر بایستی از تیغه مناسب استفاده شود. به طور مثال تیغه مورد استفاده در پارکینگ به چندین نوع متفاوت تقسیم بندی می شود.

تیغه کرکره برقی ۴ پل - درفا
درب اتوماتیک.کرکره برقی

مزایای خرید تیغه کرکره برقی ۴ پل از درفا

اگر نیاز به خرید تیغه کرکره برقی ۴ پل با ضمانت اصل بودن کالا و با قیمت مناسب می گردید. فروشگاه اینترنتی دُرفا بهترین گزینه برای شما می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر شرکت ها به فروش می رساند. همچنین از دیگر مزیت های خرید از شرکت دُرفا می توان به مواردی چون: تضمین ضمانت اصل بودن کالا، تحویل سریع، قیمت مناسب و دیگر موارد دیگر اشاره کرد.

ما تا کنون حدود ۴۸۰ قطعه از این محصول را به فروش رسانده ایم که تمامی مشتریان ما، رضایت کامل از این محصول را داشتند. و در صورت عدم نارضایتی آن را تحویل می گیریم. همچنین مشتریانی که قصد خرید یا نیاز به مشاوره یا استعلام قیمت این محصول را دارند، در هر ساعت از روز را با شماره تماس های: ۰۲۱۵۵۵۰۸۰۷۲ – ۰۲۱۵۵۵۰۹۰۰۴ در تماس باشند.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 7 kg
ابعاد 7.5 × 8 × 6 cm
Call Now Buttonمشاوره رایگان