سبد خرید

در برقی قیمت درب اتوماتیک

در برقی

درب برقی و در اتوماتیک

 قیمت درب برقی مصرف کننده و همکار ۵۵۵۰۸۲۴۴-۵۵۵۰۸۰۷۲-۰۲۱

 

در برقی که با نام درب اتوماتیک شناخته می شود، به درب هایی گفته می شوند که بدون دخالت دست باز و بسته می شوند. با ساخت در برقی در سال های اخیر، در طراحی های ساختمانی، مجتمع های خرید و مراکز دولتی تفاوت چشمگیری نسبت به گذشته دیده شد. تمام سازندگان خانه های نوساز، از در برقی استفاده می کنند. با استفاده از درب برقی، نیاز به همراه داشتن کلید نیست. فقط کافی است با استفاده از ریموت، دستور باز شدن درب را به قسمت گیرنده در برقی ارسال کنید.

مزیت استفاده از در برقی

 

با خرید درب برقی در زمان و هزینه صرفه حویی کنید.

زیرا این درب ها با توجه به عملکرد اتوماتیکشان، به صورت خودکار بعد از ورود یا خروج فرد بسته خواهند شد. همین سرعت عمل درب ها، میزان انرژی خروجی را کاهش می دهد. برخی از درب های اتوماتیک هم دارای عایق حرارتی هستند. از این رو باعث کاهش مصرف انرژی و ذخیره انرژی خواهند شد.

در برقی به ساختمان ها، چشم انداز زیبایی می بخشد. زیبایی این درب ها باعث شده است که مصرف آن ها عمومی شود. به همین دلیل در هر مکانی می توانید از این نوع درب ها استفاده کنید.

نصب در برقی در هر مکانی، باعث کاهش دزدی در آن مکان خواهد شد چرا که امنیت درب های اتوماتیک زیاد است.

درب برقی در هر مکانی با هر ابعادی برای ورودی، قابل نصب است. زیرا درب های برقی انواع مختلفی دارند که به راحتی می توانند نیاز مورد نظر شما را برطرف کنند. درواقع با خرید در برقی از کمترین مکان، بیشترین و بهینه ترین فضا را استفاده را استفاده خواهیم کرد. مثلا ممکن است شما فروشگاه پر رفت و آمدی داشته باشید که فضای ورودی کوچکی دارد. به راحتی می توانید با نصب درب کشویی شیشه ای با چندین ورودی، مشکل رفت و آمد مشتریان خود را حل کنید.

نصب درب برقی لزوما به ساختمان های نوساز مربوط نمی شود. یکی از مزیت های در برقی، امکان نصب آن در هنگام ساختمان سازی و یا بعد از آن است.

انواع در برقی

  • در برقی شیشه ای

در برقی شیشه ای یکی از انواع درهای برقی است که بیشترین تعداد مصرف کننده را دارد. از این درب ها در ورودی فروشگاه ها، مراکز دولتی و در برخی مواد برای ورودی برج های بزرگ استفاده می شود.  داخل ادارات دولتی، از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود. شرکت های خصوصی بزرگ هم از درب شیشه ای برقی استفاده می کنند. یکی از مزایای خوبی که درب های برقی شیشه ای دارند، امکان هک کردن نام شرکت بر روی درب ها می باشد.

انواع در برقی شیشه ای:

در برقی شیشه ای کشویی یا خطی

پرکاربردترین نوع در برقی، درب شیشه ای کشویی است. این درب ها که به صورت خطی باز و بسته  می شوند، بهترین گزینه برای مکان های پر رفت و آمدی است که با کمبود فضا مواجه هستند.

 

درب برقی شیشه ای لولایی

باز و بسته شدن در به صورت لولایی انجام میگیرد. فضای اشغال شده توسط این درب ها زیاد است. اگر با کاهش فضا روبرو هستید، از این نوع درب ها استفاده نکنید.

در برقی شیشه ای تاشو

این درب ها به  دلیل زیبایی در ساختارشان، مورد توجه آرشیتکت های زیبا پسند قرار گرفته است. استفاده از این درب ها بستگی به سلیقه شما دارد. این درب ها هم مانند درب های شیشه ای دیگر، قابلیت استفاده در تمامی مکان ها را دارد.

 

در شیشه ای زاویه ای (مثلثی)

استفاده از این نوع درب ها هنوز عمومیت پیدا نکرده است. به همین دلیل با استفاده از درب شیشه ای زاویه دار می توانید متفاوت تر از سایرین باشید.

 

در شیشه ای تلسکوپی برقی

در شیشه ای تلسکوپی، تفاوت اندکی با درب های شیشه ای اسلاید دارند. در تصویر زیر ساختار درب تلسکوپی را می بینید. حداقل تعداد لت یا قسمت در درب تلسکوپی ۴ عدد است. این تعداد بسته به نوع محل و فضا، می تواند بیشتر شود.

لت های درب تلسکوپی شیشه ای در دو انتها به صورت ثابت قرار گرفته اند که به آن ها لت های ثابت می گویند. الباقی لت ها به صورت متحرک هستند. لت های متحرک با توجه به نوع سنسور(وزنی، چشمی و …) درب باز و بسته خواهد شد.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

درب اتوماتیک شیشه ای گرد یا دایره ای، دارای ظاهری شیک و مجلل است. این درب ها، توجه بیننده را به خوبی جلب می کنند و به ساختمان جلا می دهد. در برقی شیشه ای گرد یا قوسی، در حالت دایره ای کامل، یا نیم دایره مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهید از نیم دایره استفاده کنید، باید فضای مقابل درب شما، بزرگ باشد. زیرا درب شیشه ای گرد ۴۰ درصد از هر طرف، فضای بیشتری نسبت به درب کشویی اشغال می کند.

 

در برقی شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان مشابه درب های قوسی یا گرد است. تفاوت آنها فقط در لت هایی است که در قسمت مرکز دایره قرار داده اند. این درب ها علاوه بر امنیت بالا، در مکان های پر رفت و آمد کاربرد دارد. درب برقی شیشه ای گردان در صرفه جویی انرژی تاثیر به سزایی دارند. به تصویر زیر دقت کنید. با باز شدن قسمت ورودی، سرما یا گرما به داخل نفوذ نمی کند، زیرا تیغه های میانی، مانع ورود هوای بیرون به داخل و یا خروج هوای داخل به بیرون می شوند. همین امر باعث صرفه جویی فوق العاده بالای این درب ها می شوند.

برای خرید در برقی با ضمانت، با پشتیبانی سایت درفا تماس حاصل فرمایید.  ۵۵۵۰۹۰۰۴-۵۵۵۰۸۲۴۴-۰۲۱

Call Now Buttonمشاوره رایگان