سبد خرید

جک در اتوماتیک

قیمت جک در اتوماتیک

جک درب اتوماتیک

 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ساخت وسایل جدید، کمتر ساختمان هایی را مشاهده می کنید که از درب اتوماتیک استفاده نمی کنند. درب اتوماتیک که بیشتر با عنوان در برقی در اذهان عمومی ثبت شده است، علاوه بر زیبایی ساختمان، صرفه جویی انرژی و امنیت ساختمان را به همراه  دارد.

جک درب اتوماتیک چیست؟

درب های اتوماتیک انواع گوناگونی دارند. جک درب اتوماتیک عملکرد اصلی درب های اتوماتیک یعنی باز و بسته شدن درب ها را انجام می دهد. درواقع هر درب با توجه به وزن و نوع آن، با جک در برقی مخصوص خود، باز و بسته می شوند.

انواع جک درب اتوماتیک _ جک پارکینگی

  1. جک درب اتوماتیک هیدرولیکی (اساس کار با فشار سیالاتی مانند آب و روغن)
  2. جک درب اتوماتیک پنوماتیک (اساس کار با فشار گااز یا باد که استفاده از آن ها در ده های پیشین مرسوم بوده است.)
  3. جک درب اتوماتیک الکترومکانیکی یا گیربکسی (اساس کار بر اساس عملکرد چرخ دنده ها و گیربکس)

تفاوت درب اتوماتیک هیدرولیکی و الکتروماکنیکی

درب اتوماتیک هیدرولیکی

روش کار جک پارکینگی هیدرولیکی، با استفاده از فشار سیالات است. در درب اتوماتیک هیدرولیکی عموما از روغن هایی که غیر قابل تراکم هستند، استفاده می شود. درب هیدرولیکی قدرت بسیار زیادی در باز و بسته کردن درب های سنگین وزن دارند. جک هیدرولیکی، بدون سر و صدا و لرزش، درب ها را باز و بسته می کند. از درب هیدرولیکی بیشتر در مکان هایی که تردد بالایی دارند و یا درب سنگینی در ورودی ساختمان نصب است، استفاده می شود. برای مثال جک هیدرولیکی برای درب کارخانه ها، مجتمع های بزرگ مسکونی، اداری و … استفاده می شود.

جک درب اتوماتیک پنوماتیک

این نوع درب ها که تقریبا استفاده از آن در جایی دیده نمی شود جزء درب هایی است که با انرژی باد کار می کند. با استفاه از انرژی بادی، جک ها به حرکت در می آیند. استفاده از این درب ها در مکان هایی که سیم کشی کردن محل، خطرناک است، پیشنهاد می شود. چرا که با استفاده از تنظیمات دور از محل، می توان این درب ها را راه اندازی کرد.

 

 

جک پارکینگی الکترومکانیکی یا جک گیربکسی

درب اتوماتیکی گیربکسی با کمک نیروی موتور برقی کوچکی که داخل جک درب اتوماتیک قرار گرفته است کار می کند. در این نوع درب ها، نیرو از جک درب اتوماتیک به گیربکس ها منتقل می شود. بدین ترتیب درب باز و بسته خواهد شد. در این نوع درب ها، به دلیل حرکت چرخ دنده ها، استهلاک بیشتری نسبت به درب اتوماتیک هیدرولیکی وجود دارد.

 

 

اساس کار جک الکترومکانیکی، بر اساس عملکرد هماهنگ موتور و چرخ دنده هایی است که با جریان برق ۲۴ ولت یا ۲۲۰ ولت کار می کنند. در درب اتوماتیک الکترمکانیک ۲۴ ولتی، از باطری بک آپ و شارژر برای زمان قطعی برق استفاده می شود. از درب اتوماتیک الکترومکانیک ۲۲۰ ولتی، از ups برای زمان قطع برق استفاده می شود. بیشترین استفاده از جک الکترومکانیکی در پارکینگ های مسکونی است زیرا این نوع جک ها، برای ترددهای محدود (حدود ۲۰ واحد) طراحی شده اند.

یکی از مزیت های درب های اتوماتیک با جک های الکترومکانیک، برنامه پذیری و انعطاف دستگاه با محیط است که همین راحتی، استفاده از آن ها را عمومی کرده است.

 

قیمت انواع جک در اتوماتیک وپارکینگی شرکت درفا ۵۵۴۴۵۴۲۷-۵۵۵۰۹۰۰۴-۵۵۵۰۸۲۴۴-۰۲۱

 

Call Now Buttonمشاوره رایگان