سبد خرید

درب اتوماتیک شیشه ای

دُرفا، ارائه دهنده بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای 

۰۲۱-۵۵۵۰۸۰۷۲ – ۰۲۱-۵۵۵۰۹۰۰۴

درب اتوماتیک شیشه ای تحویل فوری + لیست قیمت آنلاین

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین محصولات درب اتوماتیک محسوب می شود. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت،کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است. در صورت نیاز به این درها، می توانید هر ساعتی از روز را با ما در تماس باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست

نمونه درب های اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه‌ای در کلیه مدل‌ها

طراحی این درب به گونه ای می باشد که در عین زیبایی و ابهت بخشیدن به فضای ورودی دارای فضایی مدور برای چرخش لت های درب می باشد. از درب های گردان شیشه ای برای ورودی پاساژها و مراکز اداری و تجاری، هتل ها، مراکز درمانی و برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است استفاده می شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی راهکاری است برای عرض های کم و یا معابری که عرض های بزرگتری برای تردد نیاز دارند. تفاوت درب شیشه ای تلسکوپی در شکل ظاهری و فرمت عملکرد آن است. درب اتومات شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول از حداقل ۳ تا ۶ لت تشکیل می گردد. در مدل ۳ لت یکی از لت ها ثابت در سمت راست یا چپ قرار می گیرد.

درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی پر کاربردترین نوع درب اتوماتیک در کشور می باشد. این نوع از درب را نسبت به ابعاد و فضایی که وجود دارد به صورت مختلف سفارش می دهند. شیشه های این دربها اکثرا به صورت شیشه سکوریت نشکن و با قطر ۱۰ میلی متر می باشند و در رنگ های گوناگون یافت می شود که نسبت به نمای کارشده محیط متفاوت می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

به انواع درهایی گفته می شوند که به صورت شیشه ای ساخته وطراحی شده اند این درب ها متشکل ازیک اپراتور جهت باز وبسته کردن لت ها می باشند ویک ست فریم وشیشه به اشکال و فرم های متنوع  که جهت جداسازی فضا ها برای کارفرمایان محترم طراحی شده است این مدل از درب هادارای انواع واشکال گوناگون می باشند وتقریبا محدودیت خاصی درابعاد واشکال ندارند. ضمن اینکه برای تمامی فضاهای موجو ددر اماکن محتلف مدل های کاربردی به جهت اجرا وجود دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر زیبایی که دارند مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی دارند به همین دلیل اکثر این درب های خودکار در مکان های پرتردد استفاده می شوند. از آنجایی که افراد بیشتری خودروهای رویایی خود را خریداری می کنند، تقاضا برای کیفیت بالا افزایش می یابد. درب اتوماتیک پارکینگ در اکثر شهرها و شهرک ها رو به افزایش بوده است. درب اتوماتیک پارکینگ و کرکره برقی موجود در اندازه ها و انواع مختلف مناسب برای پارکینگ های استاندارد و پارکینگ های چند طبقه استفاده می شود.

سفارشی خودکار درب اتوماتیک پارکینگ در بهترین سطوح عملکردی عمل می کند و تنها بهترین و کارآمدترین ویژگی ها را شامل می شود که اطمینان بهینه را تضمین می کند. طراحی منحصر به فرد پایین پا و ساخت جامد. درب پارکینگ اتوماتیک ذخیره سازی ایمن وسایل نقلیه را تضمین می کند، زیبایی شناسی را به حداکثر می رساند و تاثیر آن بر محیط را کاهش می دهد. با اینها. درب اتوماتیک پارکینگ، کسب و کارها می توانند درآمدزایی را به حداکثر برسانند، تضاد پرداخت را کاهش دهند، و یکپارچگی تراکنش های پارکینگ را در حین کار افزایش دهند.

ما در دُرفا، درب اتوماتیک پارکینگ سازگار با محیط زیست و از نظر اقتصادی کارآمد است که باعث بهینه سازی صرفه جویی در عملیات، کاهش بار محیطی و افزایش حاشیه سود کسب و کار شما می شود. با سنسور بی‌درنگ بسیار کاربردی موجود در درب اتوماتیک پارکینگ، داده‌های بی‌درنگ در مورد وضعیت هر بخش پارکینگ اشغال شده و خالی از طریق برنامه تلفن همراه یا پارکومتر در کنار داده‌های به‌موقع درباره جزئیات پرداخت دریافت خواهید کرد که سهولت انجام کار را بهبود می‌بخشد. اداره کسب و کار اکثر. درب اتوماتیک پارکینگ از جدیدترین شبکه ارتباطی رادیویی برای بهینه سازی امنیت و ذخیره سازی داده ها استفاده می کند.

افزایش بهره وری و سود در کسب و کار پارکینگ خود را با. معاملات و پیشنهادات درب اتوماتیک پارکینگ در سایت موجود است. اندازه کسب و کار شما یا انتظارات رشد شما هر چه باشد، تنوع گسترده ما را با هم مقایسه کنید. درب اتوماتیک پارکینگ در انواع، اندازه‌ها و فناوری‌های مختلف عرضه می‌شود تا محصولاتی باکیفیت را با کمترین قیمت دریافت کنید.

برای مشاهده انواع بالکن‌ شیشه‌ای کلیک کنید.

قفل درب اتوماتیک چیست؟

استفاده از قفل های اتوماتیک و الکترونیکی در اماکن مسکونی و تجاری مزایای بسیاری دارد. آنها این فرصت را به شما می دهند که بدون کلید در حالی که درهای شما قفل و ایمن هستند، بگردید. همچنین قفل ها را می توان از راه دور از طریق ابزارها و برنامه های هوشمند نظارت کرد. ما قصد داریم در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد این انواع قفل و اینکه آیا آنها برای خانه شما ایمن هستند ارائه دهیم.

ایمنی این قفل ها به نیازهای شخصی و نوع دارایی شما بستگی دارد. این به این دلیل است که طیف گسترده ای از این قفل های اتوماتیک قادر به ایمن سازی درب های شما هستند. با این حال، نقطه ضعف مکانیسم قفل نیست، بلکه کاربر است. خرابی ها معمولاً به دلیل باز بودن قفل درها است که کاملاً تابعی از خود قفل نیست.

اگر خیلی فراموشکار هستید یا از فناوری آگاه نیستید، ممکن است قفل خودکار گزینه مناسبی برای شما نباشد. کار با آن آسان است اما برای عملکرد بهینه باید با شخصیت کاربر مطابقت داشته باشد. این درب ها به ویژه در مکان های مسکونی کاربرد دارند. با این حال، برخی از مردم در مورد راحتی آن بحث می کنند. در ساختمان های تجاری، آنها بیشتر برای پیگیری ورود و خروج ورود و خروج در مرکز به کار گرفته می شوند.

برخی از مزایای این قفل درب های اتوماتیک عبارتند از:

  • نیازی به حمل کلید ندارید. اگر کلیدها دلیل به خطر افتادن امنیت شما هستند، دیگر لازم نیست نگران آن باشید.
  • آنها دسترسی یکپارچه را به کاربران مجاز ارائه می دهند.
  • شما می توانید هر کسی که وارد یک مکان می شود را پیگیری کنید.
  • آنها راحت ترین انتخاب برای افراد معلول هستند.
  • اکثر این قفل ها دارای طراحی ارگونومیک و زیبایی هستند
  • درب بازکن الکترومکانیکی

انواع دیگر بازکن‌های خودکار با موتور الکتریکی برای باز کردن در ساخته شده‌اند، اما از بدنه هیدرولیکی برای بستن درب استفاده می‌کنند. این اپراتورهای خودکار الکترو هیدرولیک نامیده می شوند. دلایل مدل های مختلف بر اساس استفاده مورد انتظار از دهانه است. اگر اغلب به عنوان یک درب بازکن اتوماتیک استفاده می شود، اپراتور الکترومکانیکی عملکرد مطلوب و دوام مورد نیاز را ارائه می دهد. با این حال، اگر دهانه اغلب به عنوان بازکن خودکار استفاده نمی شود، اپراتور الکترو هیدرولیک گزینه بهتری است زیرا عمدتاً به عنوان یک درب بازکن عمل می کند و نه به عنوان بازکن. با نزدیکتر هیدرولیک در داخل، برای این کاربرد دوم مناسب تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
27 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

از خدمات شما همیشه استفاده میکنیم نسبت به کیفیت و قیمتی که دارید واقعا بی نظیر هستید
ممنونم از خدمات و زحمات شما

سلام
ببخشید درب اتوماتیک گردان موجود دارید؟ و اقساطی میدین؟

اپراتور موتور دانکر اصل قسمت لطفا

سلام ممنون از اطلاعات دقیقتون

سلام وقت بخیر برای یه مغازه پر تردد چی پیشنهاد میدین

سلام قاب استیل با رنگ استیل چه اختلافی دارن ؟

سلام و احترام
در شهرستان هم نصب درب اتوماتیک انجام میدین؟

عالیه کاراتون

سلام وقت بخیر درب نبم دایره هم دارید ؟

سلام
وقتتون بخیر
لطفا قیمت درب شیشه ای برای عرض 6 متر و ارتفاع 2/50 با فریم 4 و 8 سفید و اپراتور موتور دانکر آلمان میخاستم
ممنون میشم راهنمایی فرمایید

برای تردد حدود روزی ۵۰۰ بار چه موتوری خرید کنم

قیمت همکاری لطفا

برای تردد روزی 1500 بار یا بیشتر چی کار کنم ؟

در مورد اپراتور تلسکوپی سوال داشتم
برای عرض 1/90 هم جوابگو هست؟
لطفا نوع موتور اپراتور را هم بفرمایید

27
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Buttonمشاوره رایگان